- - - 1 - - -
A vevői igények pontos feltérképezése, értékek azonosítása
igényfelmérést végzünk
André Kostolany tőzsdeügynök inspiráló gondolatával összhangban munkamódszerünkben kiemelt szerepet kap az, hogy a szervezeteket abban támogassuk, hogy folyamatosan a jövőbeli vevői igények, mint a „holnap árfolyamai” szerint legyenek képesek a szervezetek a szolgáltatásaikat nyújtani, ügyviteli és tudásmenedzsment folyamataikat kialakítani.
A „Menjünk és nézzük meg!” klasszikus módszere szerint térképezzük fel mind a belső, mind a külső vevői igényeket és azt, hogy az egyes célcsoportoknak mi jelenti pontosan az értéket.
- - - 2 - - -
Az értékfolyamat megértése, az értékáramlás elemzése
elemezzük az értékfolyamatot
Az értékek azonosítását követően a jelenállapotot értékáram térképezését végezzük azzal a céllal, hogy a folyamatokat pontosabban megérthesse valamennyi szerepló, felszínre kerülhessenek a veszteségek.
- - - 3 - - -
Célkitűzés, prioritások felállítása
megfogalmazzuk a stratégiai célokat, elkészítjük a cselekvési iránytűket
A vevői igények és a jelenállapot folyamatai, stratégiai célok ismeretében támogatjuk a szervezeteket abban, hogy reális célokat tűzzenek ki, ami a megfelelő prioritások mentén segíti őket a céljaik elérésében. Ennek keretében többféle javaslatot is kidolgozunk, elkészítjük a cselekvési iránytűket szervezeti és szakterületi szinteken is.
- - - 4 - - -
Jövőállapot térképezés
elkészítjük az optimalizált folyamatábrákat, amik mentén elindítjuk az automatizálást
Az elvárt jövőállapotot vizualizáljuk, folyamattérképekbe, folyamatleírásokba öntjük, ami segít a veszteségcsökkentésben és a lehetőségek, belső erőforrások hatékonyabb felhasználásában is a szervezeteket. Ez a lépés kulcsfontosságú, mert erre alapozzuk a szoftveres támogatásokat, az egyes munkafolyamatlépések automatizálásának kidolgozását.
- - - 5 - - -
Értékáramlás biztosítása, húzó rendszer bevezetése
élővé, a valós vevői igényekre szabottá tesszük a folyamatokat
Ahhoz, hogy az újraszervezett munkafolyamatok élővé váljanak és a folyamat minden résztvevője pontosan a saját meghatározott feladatai szerint tudjon azokban hatékonyan részt venni elengedhetetlen, hogy megfelelő tájékoztatási, képzési, mentorálási tevékenységek is társuljanak a fejlesztésekhez.
A teljes folyamatfejlesztési tevékenységek során támogatjuk a szervezeteket abban, hogy változásmenedzsment, kommunikációs tevékenységeiket aktuálisan a folyamathoz igazítottan, a célcsoportok igényei szerint végezzék. Ezt különösen fontosnak tartjuk, mivel úgy véljük a sikeres folyamatfejlesztések kulcsa az, hogy a folyamatok végzői értsék és azonosulni is tudjanak a változások irányával, támogassák azokat a legjobb tudásuk szerint.
- - - 6 - - -
KAIZEN, tökéletességre törekvés
folyamatos tanácsadási támogatást, felülvizsgálatot és folyamatoptimalizálást végzünk, beépítjük a tapasztalatokat, új ötleteket
Annak érdekében, hogy folyamatos maradjon a jó irányába való változás, fejlődés a szervezet életében a tudatos problémafeltárásban és problémakezelésben, a vevői elégedettség mérésben és az új, fejlesztési ötletek adásának, validálási módjának kialakításában is támogatást nyújtunk.
Webfejlesztés, információk, dokumentációk rendszerezése
a célcsoportok igényei, jogszabályi előírások alapján rendszerezzük és jól kereshetően publikálhatóvá tesszük információit, dokumentumait
Ha a szervezetek még nem rendelkeznek vagy a korábbi információs portáljaikat meg kívánják újítani, akkor létrehozunk olyan webes portálokat, amiken a működésüket szabályzó dokumentációkat, információkat hatékonyan elérhetővé tudják tenni mind a kollégáik, mind az ügyfeleik részrére.
- - - - - - -
Mindezt tanácsadási vagy komplex projektmenedzsmenti tevékenységek során önállóan vagy együttműködő partnereinket bevonva végezzük, korábbi jó gyakorlatainkról.
Lean módszerekről előadásokat és workshopokat is tartunk élőben vagy webes konferenciabeszélgetés keretében is.